Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Αχιλλέας Ιωακειμίδης - Υποψήφιος στη Β' Αθηνών με τη Δημοκρατική Συμμαχία
Φίλες και φίλοι!

Σε δέκα μέρες από σήμερα έχουμε εκλογές στις οποίες θα είμαι για πρώτη φορά υποψήφιος στη Β Αθηνών με τη Δημοκρατική Συμμαχία και ζητώ τη στήριξή σας.

Θα στείλω περίπου δέκα προεκλογικά email μέχρι τις εκλογές, ελπίζω να τα διαβάσετε και να σας είναι χρήσιμα στη διαμόρφωση της τελικής σας απόφασης. Διατηρείτε πάντα τη δυνατότητα όποια στιγμή επιθυμείτε να βγείτε από τους παραλήπτες της προεκλογικής μου επικοινωνίας.
  
Η ιστοσελίδα voteme.gr και το προεκλογικό μου έντυπο shareme.gr για τις εκλογές, παρακαλώ μοιραστείτε τα τις επόμενες κρίσιμες ημέρες με όσους ανησυχούν όσο εσείς για το μέλλον μας.
 
Οι απόψεις στο blog μου

Οι πρώτες φωτογραφίες, γιατί θέλω να συμμετέχω στην πολιτική
 
Μαρτυρίες που θα φέρω στη Βουλή (ενότητα επιχειρηματικότητα - μικρότερο κράτος)
  

Να γίνουμε φίλοι στο facebook, και να συζητήσουμε στο twitter.

Δε με έχετε μάθει στην τηλεόραση, ούτε στο ραδιόφωνο και στις εφημερίδες. Η δύναμη μου για να φτάσει το μήνυμα μου σε όσους περισσότερους γίνεται από τους 1.410.493 εκλογείς της  Β Αθηνών μέσα σε λίγες ήμερες και με περιορισμένους οικονομικούς πόρους, είσαι εσύ! Βοηθήστε στην εκλογή μου, στείλτε αυτό το email σε φίλους, φίλες σας και ζητήστε σε όποιον επιθυμεί να εγγραφεί στο αντίστοιχο πεδίο της ιστοσελίδας μου για να λαμβάνει ενημέρωση.
 
Στις 6 Μαίου Διεκδικούμε το χώρο μας - Διαμορφώνουμε το μέλλον μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου