Σάββατο 5 Μαΐου 2012



Αχιλλέας Ιωακειμίδης - Υποψήφιος στη Β' Αθηνών με τη Δημοκρατική Συμμαχία
Αγαπητέ / ή Επαμεινώνδα ,  Τις ημέρες που πέρασαν είχα την ευκαιρία να συμμετέχω στη σύντομη αυτή προεκλογική περίοδο για πρώτη φορά ως υποψήφιος σε εκλογές. Ήταν μία συναρπαστική εμπειρία για την οποία θα γράψω αναλυτικά μετά τις εκλογές, Μπορεί να μην πρόλαβα να κάνω όλα όσα ήθελα στο λίγο χρόνο που είχα στη διάθεσή μου αλλά είχα την ευκαιρία να κάνω πράγματα που πίστευα βαθιά, να γνωρίσω καταπληκτικούς ανθρώπους με κέφι και όρεξη να συμμετέχουν και να βοηθήσουν,  μοίρασα φυλλαδιάκια στο δρόμο, σε πλατείες και σε καφετέριες και γνώρισα καλύτερα γειτονιές της μεγάλης μας πόλης, σε μία παράλογα μεγάλη εκλογική περιφέρεια τη Β Αθηνών.
Τις τελευταίες ημέρες συμμετείχα σε διακομματικό πάνελ του ΣΚΑΙ όπου είχα την ευκαιρία σύντομα να παρουσιάσω τις θέσεις μας για την ανάπτυξη, την αντιμετώπιση ανεργίας και την επόμενη ημέρα, και έδωσα συνέντευξη στο skai.gr στο Θάνο Δημάδη που μπορείτε να δείτε εδώ. Σχετικό άρθρο στο skai - Aνάγκη για νέα πρόσωπα στη Βουλή.
Απάντησα σε ερωτήσεις της Ναυτεμπορικής στο δημοσιογράφο Μάνο Βούλγαρη, ενώ είχα την ευκαιρία να γράψω ένα άρθρo για τη Athens Voice με τίτλο - Σε αυτές τις λογικές να πούμε οριστικά STOP!
Παρακαλώ πολύ τις επόμενες λίγες ώρες που απομένουν μέχρι να ανοίξουν οι κάλπες, μιλήστε σε φίλους και γνωστούς. Μιλήστε τους για την ανάγκη να είναι η Δημοκρατική Συμμαχία και η Ντόρα Μπακογιάννη δυνατή στην επόμενη Βουλή, και στηρίξτε την υποψηφιότητά μου στη Β Αθήνας! Επισκεφθείτε, στείλτε την ιστοσελίδα μου voteme.gr και προωθήστε το email αυτό σε όποιον ενδιαφέρεται!
Να ευχαριστήσω ακόμα τους φίλους και τις φίλες στο twitter που στήριξαν την υποψηφιότητά μου και τους φίλους και τις φίλες στο facebook για τα likes και τα σχόλια!
Κλείνοντας θα ήθελα να να πω ότι σε αυτή την προεκλογική περίοδο δώσαμε όλοι τον καλύτερό μας εαυτό από την Ντόρα Μπακογιάννη, τους συνυποψηφίους μου, τους εθελοντές, τους πολίτες που μας στήριξαν, κάνοντας όλοι έναν ωραίο αγώνα χωρίς αμφιταλαντεύσεις, με ξεκάθαρο μήνυμα, με συνέπεια στις αρχές, στα πιστεύω και στις θέσεις μας και είμαι σίγουρος το αποτέλεσμα της Κυριακής θα μας δικαιώσει για να διαμορφώσουμε μία καλύτερη Ελλάδα!
Eυχαριστώ όλους όσους γνώρισα σε αυτό τον προεκλογικό αγώνα, τους φίλους και την οικογένειά μου, για την αγάπη και την αμέριστη υποστήριξη που μου δώσατε και να θυμόμαστε ότι όλα μπορούν να γίνουν αρκεί να το πιστέψουμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου